Jag har fyllt alla hjärtans dag! Grattis till mig!

Hej på er!
Det jag nu kommer delge er är ytterliggare en sak som handlar om min älskade sambo, håll till godo!
Alla hjärtans dag har ju inte gått någon obemärkt förbi antar jag, uppvaktningen jag fick var lite different om man säger så. (Men Johan jag älskar dig för den du är!)
Jag sitter ute på verandan och har avnjutit en frukost i lugnan ro. Då uppenbarar sig min älskling med något bakom ryggen, han räcker fram en låda med Choklad (I LÖÖÖÖV choklad) och säger GRATTIS!
Jag känner att jag gör en konstig min och Johan tolkar det direkt som att jag blir missnöjd med hans gåva, vilket INTE är fallet.
-GRATTIS?, säger jag
-Ja, säger Johan
-Till vadå? Jag fyller ju inte år...
- Nej men vad ska man säga då, säger min brydde sambo....
- Ja jag vet inte vad man ska säga Jag älskar dig kanske?
Johan: - Jag älskar dig
Jag: - Och jag älskar dig.
Och sen levde vi lyckliga i alla våra dagar!

PUSS PÅ ER! Och hoppas att ni hade en mysig alla hjärtans dag för det hade vi! 

Kommentarer
Postat av: Irene

Han är underbar din sambo och vi älskar honom alla för den han är!!!

Jättemysigt att ha haft er här i helgen.

Kramar StorErik

2009-02-17 @ 08:01:29
URL: http://irenenilsen.blogg.se/
Postat av: Mia

Va söt han är!! Själv träffade jag inte ens min sambo just denna hjärtans dag, men vi hade ju Italien!

2009-02-17 @ 10:30:07
Postat av: Irene

Nu får du börja blogga igen vännen, måste ju ha uppdateringar om livet i Murum City!!!!

Kram

2009-10-22 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0