Asså förlåt...

Ni måste ju tro att jag blivit påkörder på riktigt! Nej, så är inte fallet, det enda som fått sig en dänga är väl isåfall skrivarlusten. Men nu ska jag banne mig tvinga fram den!

Jag vet inte vart jag ska börja så då börjar jag med det som ligger närmast i tiden, nämligen the black wedding! Shit va kul vi hade, vilken fest de anordnat herr och fru Bergdahl! Tack hörni! Riktigt trevligt! Så igår kan jag nog påstå att jag kände mig lite överkörd, av trötthet, efter jajagvetintehurmångatimmarsdans till ett otroligt bra band, State of drama, sicka killar, WOW! Väldans god mat och ja, det var bara så bra allting!


Vart fortsätter vi, jo.... innan jul blev jag tillfrågad om jag ville vara med och starta upp en ny förskola....herregud tänkte jag men nappade på det och där har jag nu varit i två veckor och 1 dag för att vara exakt. Idag började vi med inskolningarna, vilket är sisådär 13 stycken på en gång fast utspritt på en hel dag. Om jag var helt slut efter två veckors uppstart med planering och allt vad det innebär vet jag inte vad jag är idag... MEN det är SÅ kul och spännande att få sätta sin egen prägel från början! MEN igen: det blir tidig sängliggning tonight.

Vad hände sen, efter jul alltså JO! Då kom nyår och mamma mia va kul det var! Maskerad med kändistema! Och ja, Mamma mia var precis va vi var eller ja ABBA. Agnetha, Annifrid, Benny och Björn. Jag låter bilden tala för sig själv, förutom att jag måste...jag kan inte låta bli... kolla in Johan förlåt Björns dansbandsposé!



 



Ha de godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0