Snusa snusa...


Idag fick de varsin behövlig vårdusch, när dom har
torkat ska jag ligga och snusa på dem heeela kvällen!
Mys mys...

I övrigt kan jag tillägga att jag och Johan var och trodde vi skulle kunna välja alla tapeter till huset på en timma igår, lite väl optimistiskt! Men det börjar närma sig, beslutsångest är bara förnamnet...

Helgen som gick hade vi besök av Irene och Linnéa, vi hade en kanonhelg, MYSIGT!
Johan hade sån tur att han fick hjälp med gräsklippningen!


Till helgen har Johan inställt siktet på HERRAFTON på lördag och jag på LOPPIS, jag har fått ett nytt begär! Helt såld på dessa tillställningar, har nog snart besökt varenda en känns det som...

Ha en goer helg!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0