Min tid...

...går åt till tankar kring MITT NYA HEM!
Shit vilken urkass bloggare jag är, har tappat stinget liksom, men det är väl så ibland att det går lite upp och ner med sånt, ja kanske med det mesta i livet.

Som sagt om inte mindre än 25 dagar får jag och Johan en nyckel till VÅRT nya hem. Och jag är så lyckelig så jag tror att jag kan spricka! Jag läste på en blogg om feng shui (stavning?!) och den här tjejen skrev att läget är A och O när man talar om just F S... till saken så skrev hon även dessa rader: Även om man inte håller på med Feng shui eller ens är intresserad kan man sucka när man ser vissa ställen där hus är belägna. Man stannar liksom till och känner att "där vill jaaaaag bo". PRECIS så känner jag inför det stället som snart är vårt, och det är väl därför det känns som om jag ska spricka antar jag...

Försöker ferbrilt ladda upp en bild på placet men det funkar inte för tillfället så då är det väl inte meningen att jag ska göra det antagligen.

Hoppas nu att jag fått tillbaka lite sting och börjar skriva lite smått igen!

Ha det gött kompisar!
Kram från hemmansägaren Sandra Andersson! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så roligt med hus, grattis! =)

2008-05-06 @ 10:42:12
URL: http://tezan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0