Jag vet inte vart skåpet ska stå...

Men jag vet att jag ska måla det vitt. Detta är mitt loppisfynd jag gjorde i lördags. 50 spänn, det är inte långt ifrån gratis! Blir det inte bra ska det få stå i vår ladugård, det kan jag ju liksom kosta på mig. Jag har kikat på så många bloggar, folk som målat om skåp och jag hoppas på att kan dom så kan jag!

Nu ska jag bara få min käre Johan till att åka och hämta det i Tvärred där det fn. står eftersom pappsen fick rycka in och bärga hem det ifrån dammen.

Njut i vårvärmen, det gör jag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjusigt! äntligen ett loppis-renoverings-fynd... de vill jag med ha! Det blir säkert kanonfint!

2008-05-11 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0